اشتغال زن در کارها سخت
 
زندگی برتر ایرانی اسلامی
 
 
پنج شنبه 3 اسفند 1398برچسب:, :: 16:38 ::  نويسنده : محمد

 

مشاور رئیس جمهور از ارائه طرحی برای افزایش مرخصی زایمان زنان شاغل به دولت خبر داد. 

مریم مجتهد زاده امروز در نشست منتخبان و مشاوران امور بانوان دستگاهها و فرمانداریهای هرمزگان در بندرعباس گفت:‌ بر اساس طرحی که به هیئت دولت ارسال شده است زنان شاغل پس از استفاده از مرخصی ۶ ماهه دوره زایمان می توانند تا سه سال از مرخصی بدون حقوق با بیمه استفاده کنند.

رئیس مرکز امور بانوان نهاد ریاست جمهوری همچنین افزود : بر اساس این طرح همچنین زنان شاغل می توانند تا سه سال بعد از آن نیز به صورت دورکاری در منزل حضور داشته باشند.

وی در خصوص تعطیلی روز پنج شنبه برای بانوان شاغل نیز گفت: این درخواست در هیئت دولت به تصویب رسیده است و بر اساس آن بانوانی که فرزند زیر ۶ سال یا دانش آموز دوره ابتدایی دارند روز پنج شنبه برای آنان دورکاری محاسبه می شود.

مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور بانوان نهاد ریاست جمهوری همچنین از تصویب حق عائله مندی برای بانوان شاغلی که سرپرست خانوار هستند خبر داد و گفت : بانوان شاغل همچنین در صورت تمایل می توانند به صورت نیمه وقت در دستگاههای دولتی مشغول به کار باشند.

مجتهد زاده خاطرنشان کرد: بازنگری در قوانین جزائی و مدنی در حوزه زنان ، ایجاد مرکز جامع کارآفرینی و توانمند سازی زنان در شورای عالی اشتغال و ایجاد پست سازمانی مشاوره بانوان در دستگاههای اجرایی را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که امسال در مرکز امور بانوان و خانواده نهاد ریاست جمهوری پیگیری می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی برتر ایرانی اسلامی و آدرس zendegiirani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 5334
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1